Monday 7 November 2016

Level Up: End Of Diploma Session

Assalamualaikum. Lama sangat dah aku menyepi. Now I'm back with smile. Kembali ke zone where I sleep, eat, games and repeat everyday. And the most important thing is. I finish my diploma already(with confident result akhir sem belum keluar lagi)

Melangkah keluar dari poli of course i feel like sedih, down, sebak, bahagia jugak sebab dah lepas beban 3 tahun uols. Rasa berat hati sangat bila nak gi tinggalkan kawan kawan. Hurm. Especially yang dua ekor tu Afiqa and Syafiqah. Beruntung sangat lah ada geng macam dua orang ni. Duit pun tak berkira. Main pinjam sampai lupa. Tiga2 pelupa.

Dari sem 1 sampai sem 6 tinggal berapa kerat je lah kawan aku. Lel. Seriously aku tahan air mata aku. Aku still tak boleh move on lagi peluk dua orang tu. Yang lagi tak boleh blah si afiqa boleh lagi dia tampar aku punya *sensored* depan orang.




No comments:

Post a Comment

© Membebelbebel | Blogger Template by Enny Law